Implicarea Audio Surround Maestru SM-465 Review

Încă îmi amintesc când Dolby mine prima lor “sunet surround” din nou procesor trimis în 1980. Ei au spus că procesorul lor ar putea “extrage” sunet ambiental din interiorul unei înregistrări pentru a crea un sunet-câmp mai larg. Și că nu contează ce sursa audio a fost ca acest sunet “, a adăugat” a fost întotdeauna înregistrate, împreună cu ceea ce a fost “auzit” – care a fost o înregistrare stereo. Desigur, azi nu e discret 5.1, 7.1 sau chiar un număr mai mare de fluxuri audio care pot fi procesate prin receptoare multi-canal, dar ceea ce despre toate acele inregistrari care nu făcut stereo trecut? Mai degrabă decât să fie obligați să utilizeze tehnici de sunet psiho-acustice a “pacali” ureche, conectați în Maestru de sunet.

Uite ce e face: a procesa o distribuită uniform sunet, câmpul pe care învăluie (captivantă), pentru a crea puncte distincte de audio (cred: un glonț care călătoresc de la în fața ta peste umărul stâng), recrea audio original, astfel încât ascultătorul nu- “Nu simt că e un fel de techno-gânguri întâmplă (de exemplu, s-ar putea auzi exploziile la partea ta, dar John McLane lui” Yippe-Kiya “este la fel de distinct ca și în cazul în care asculta Die Hard de pe un iPod).

Surround Master este cu privire la durata de un DVD player mini și aproximativ jumătate cât mai larg. Conectați priza de curent alternativ pentru putere în curs de desfășurare trecut – primul set comutatorul de pe partea din față a modului 2-canale. Apoi, atașați o pereche de cabluri stereo RCA în rezultatele de la sursa audio, iar celălalt capăt la intrare 2-canale. Ultima etapă este de a conecta prize RCA de ieșire 2-canal și în Aux a unui amplificator. Dacă vă decideți să mergeți cu 4 difuzoare, apoi comutatorul trece pe modul 4 canale si fata stanga / dreapta față, stânga ieșiri spate spate / dreapta sunt utilizate, împreună cu alte capetele lor conectat la locurile potrivite de pe amperi. Utilizarea subwoofer-ul este opțional în ambele cazuri.
Nimic special trebuie să fie făcut pentru a amperi, cu excepția faptului că toate modurile simulate de sunet surround (cum ar fi Dolby Pro Logic) trebuie să fie oprit, pentru ca sunetul care iese la boxe nu este modificat (cele mai multe amperi numesc aceasta “Direct Mode “).

Implicarea audio care face Maestru de sunet recomandă utilizarea modul 4 canale, asa ca am pus-o în acest fel. Am o pereche de boxe stereo în fața mea și o pereche de-o parte și în spatele (ceea ce ar fi în mod normal numit difuzoare “din spate”). Poziția mea este în centru, astfel încât fiecare vorbitor de tauri de ochi este trupul meu.

I-am dat un disc demo a utiliza în care anumite scene sunt produse care să fie afișate efect surround. Am jucat mai întâi ca stereo de disc și a verificat că scenele mi-ar folosi ca “subiecți” sunt doar în stereo. Răspunsul în frecvență și alte măsurători au fost înlăturate în favoarea urechea mea – dacă ceea ce am auzit a sunat bine, atunci am fost de gând să fie fericit. Așa că am început testul:

* Transformers: sunete luptelor veni la ascultător din locații multiple, nu doar fata, care a fost cazul atunci când a jucat fără Maestru de sunet. O racheta tras la finalul secvenței “călătorit” de la boxele frontale la spate și a fost în mod clar percepută o astfel – din nou, acest lucru nu a avut loc atunci când scena a fost jucat ca stereo obișnuite.

* Dummyhead Stereo: Atât un spate și sunet-teren parte, ar putea fi clar auzit, dar, mai important, a fost un spectacol curat, care nu a primit “mushed” împreună (fluiere, fiind jucat demonstrat acest fapt).

* X-Men: Secvența a avut Profesorul Xavier folosind puterile minții pe Wolverine a provoca voci la “roti” în jurul capului ascultătorului. Nu a fost o percepție clară de acest lucru se întâmplă, spre deosebire de audio rămânând fixat în partea din față atunci când a fost jucat in stereo. În plus, dialogul nu a fost tulburat sau au avut nici un șuierat sau de interferență pentru a semnifica o formă de modificare audio a fost în proces.

De asemenea, am încercat Maestru de sunet cu o serie de CD-uri simfonice și filme comerciale casetă video. Sunetul surround pe CD-urile au variat în intensitate, în unele cazuri fiind extrem de ușoare, dar la nici un moment am întâlni orice degradare în audio. În ceea ce privește filmele, efecte de sunet surround, care au fost în mod clar nu este prezent atunci când a jucat în mod normal erau acum evidente.

Leave a Reply

